SAGEM.THE.CZ

server
Komentáře
Komentáře ke článku Základní charakteristika MY X-7
Autor: Tomáš Macek | Vydáno: 22. 12. 2004
Vložení nového komentáře
Jméno nebo přezdívka:

Váš email:

Nadpis komentáře:

Text komentáře:

Bohužek kvůli neustálým pokusům spammerů a podobných lidí o rozesílání spamu přes webové formuláře musím udělat malou ochranu. Proto pokud chcete aby Váš text, dotaz či poznámka byla uložena musíte do pole s textem Vašeho příspěvku vložit jako první slovo výraz ochrana. Pokud to neuděláte Váš příspěvek se neuloží. Je mi líto, že musím použít tuto metodu, ale jinak musím téměř denně mazat několik stovek nesmyslných příspěvků.
Sagem MY-X7 nemá odpočítávání znaku
X7, které se u nás v současné době prodávají, nemají odpočítávání znaku - viz diskuze s názvem: Sagem MY-X7
Autor: Martin | Vloženo: 25. 12. 2004 17:19:44 | Reagovat
WAP s částečnou podporou html
Dobrý den,
nevíte někdo jak je to s podporou html/xhtml u tohoto telefonu? Jde mi zejména o to jak telefon podporuje CSS. Ideální by bylo kdyby CSS nezpracovával vůbec nebo použil styl media="handheld". Mnoho novějších telefonů se totiž pokouší zpracovat i styl media="screen" na svém pidi displeji což vede při použití CSS layoutu ke zboření stránky.
Jak se k tomu Sagem postavil? Děkuji T.
Autor: Tratos | Vloženo: 27. 12. 2004 08:17:52 | Reagovat
Re: odpočítávání znaků
a kde se prosím dá sehnat firmware s odpočtem znaků? na www.planetsagem.com to nemůžu najít
Autor: smithers | Vloženo: 28. 12. 2004 04:47:59 | Reagovat
Re: Re: odpočítávání znaků
Teoreticky je to jen mala zmena v eeprom. Pripravuju na toto tema clanek - umime aktivovat sms pocitadlo znaku na X-6 :-)
Autor: TM | Vloženo: 28. 12. 2004 08:27:51 | Reagovat
Displej
Myslím, že rozlišení displeje činí 128x160.
Autor: Bodie | Vloženo: 28. 12. 2004 14:43:26 | Reagovat
Re: Displej
No vidite jak me nekdo nehlida tak pisu kraviny... samozrejme ze je 128x160 bodu. Diky za opravu...
Autor: TM | Vloženo: 29. 12. 2004 08:16:32 | Reagovat
ccd vs. cmos
X7 predávaný na slovensku má ccd cip, nie cmos ako v charakteristike. Tak len tolko.
Autor: Foxyman | Vloženo: 16. 01. 2005 14:19:10 | Reagovat
Fotoaparát
Asi se vloudila chybička, fotoaparát má být typu CCD.
Autor: Bodie | Vloženo: 18. 01. 2005 13:55:53 | Reagovat
Sagem My-X7
Zdravím Vás, mám Sagem My-X7 už nějakou dobu (koupil jsem ho 29.11.2004 na www.cybex.cz ), a tak jsem si řekl, že je na čase shrnout „první“ dojmy. Hlavně chci upozornit na pár nedostatků, na které jsem u tohoto telefonu narazil, zkušené „Sagemáky“ to asi nechává v klidu, ale mě některé věci docela vytočily – používal jsem a požívám několik mobilů (Siemens S10, Ericsson 1038, Siemens S35, Siemens C45, Alcatel 535, Siemens S55…), a tak myslím, že mám celkem s čím srovnávat… 1.) Chybí odpočítávání znaků při psaní SMS: Ať už za to může kdokoli (napsalo se toho o tom tady už dost), považuji za neodpustitelné, že Sagem vůbec pustil takhle „oškubaný“ telefon na trh (myslím, že si tím u nás moc nepomohl…), a to, že stačí drobný zásah do „eeprom“, aby byla tato funkce k dispozici, je už skoro až výsměch… 2.) Vkládání znaků v SMS: Řekl bych, že to není žádná sláva. Při zapnuté T9 se stiskne 1 a potom se levou kontextovou klávesou listuje až na požadovaný znak (čárka, otazník, vykřičník…) a přes tabulku znaků je to ještě složitější. Při vypnuté T9 si ušetříme jeden pohyb, ale zase příjdeme o T9... No, že by to takhle nešlo, ale třeba Siemens to má vyřešené daleko líp – tady je vždycky minimálně jedno stisknutí navíc. 3.) Spořič displeje: Tak to je taky věc… Když zapneme spořič (třeba ta „Acqua“ vypadá moc dobře), tak za určenou dobu skutečně naběhne, ale za několik vteřin (když se jednou „přehraje“) opět zmizí, a to bez jakéhokoli zásahu zvenčí. Když vydržíme, tak se za určenou dobu znovu spustí a vzápětí zase zmizí, a tak stále dokola… Jinými slovy je naprosto k ničemu. Nechce se mi věřit, že by to tak bylo udělané úmyslně - spíš si myslím, že se jedná o chybu firmwaru, a protože si tady na to už někdo stěžoval, obávám se, že se nejedná jen o vadu mého telefonu, ale o obecný problém všech X7 na našem trhu… 4.) Zdvojení záznamů v tel. seznamu: Ne že by to byla přímo chyba (Sagem to takhle asi běžně dělá…), ale mě to zoufale nevyhovuje. Nevidím zkrátka žádný přínos v tom, že mám, když zkopíruju kontakty ze simkarty do telefonu, všechny záznamy zdvojené (pouze to zdržuje při vyhledávání). Myslím, že možnost přepínání mezi seznamem na simkartě a seznamem (seznamy) v telefonu je daleko lepším řešením – třeba Alcatel 535 to má udělané velmi elegantně. 5.) Skupiny v tel. seznamu: Upřímně řečeno, funkce „skupin“ je celkem k ničemu… Jediné k čemu se totiž v podstatě dají využít, je rozlišení volajících podle vyzvánění. Nechápu, proč není možné jednoduše vstoupit do skupiny a vybrat z ní číslo. Takhle musím vždycky hledat v celém tel. seznamu, i když vím, že hledané číslo patří například do skupiny Rodina, a to tedy není při vyhledávání jen podle prvního písmene a zdvojených záznamech opravdu nic moc… 6.) Kopírování záznamů ze simkarty do telefonu: Tak tohle mě fakt dostalo do kolen – NENÍ MOŽNÉ ZKOPÍROVAT NAJEDNOU VŠECHNY KONTAKTY ZE SIMKARTY DO TELEFONU, JDE TO JEN JEDNOTLIVĚ! Proboha, kde to ten Sagem žije?! Vždyť tohle uměla většina mobilů už před několika lety, nemůžu si pomoct, ale tohle je opravdu neomluvitelný nedostatek. Slyšel jsem, že všechny kontakty najednou se dají zkopírovat jen hned po vložení nové simkarty (sám jsem to nezkoušel), ale to je skutečně velmi slabá útěcha. Zlatý Alcatel a Siemens… 7.) Způsob čtení doručenek: Když se chci podívat na novou doručenku, tak se musím „proklikat“ až do přijatých zpráv, jinak to prostě nejde. S takhle nepraktickým řešením jsem se tedy ještě nesetkal… 8.) Nemožnost použít tapetu a melodii vyzvánění do MMS: Zaskočilo mě, že není možné vložit tapetu (pár hezkých jich tam je) jako obrázek do MMS a to platí i o vyzvánění. K dispozici jsou pouze složky „Moje obrázky“ a „Moje zvuky“, ale ty si musí člověk nejdřív sám „naplnit“ (až na pár blbůstek ala EMS tam nic není), škoda… To třeba Al. 535 takhle „lakomý“ není… 9.) Rychlá volba: Pro „ rychlou volbu“ jsou vyhrazená pouze obě kontextová tlačítka, kterým lze přiřadit různé funkce (standardně je to fotoaparát a zprávy). Vzhledem k tomu, že u většiny značek (třeba Alcatel nebo Siemens) je možné přiřadit různé funkce či tel. čísla i k alfanumerickým klávesám, připadá mi toto řešení zcela nedostatečné. Tak si říkám, jestli není těch drobných nedostatků a chybiček na jeden telefon až trochu moc… Tím nechci říct, že se jedná o špatný mobil, jen jsem zkrátka od „vlajkové lodi“ Sagemu čekal víc… Já osobně jsem si ho koupil hlavně proto, že jsem se dočetl, že má nejlepší hlasitý odposlech široko daleko, a v tomto ohledu mě nezklamal, ale jinak jsem z něj spíš rozpačitý… Napište, jestli máte s X7 stejné zkušenosti jako já, a pokud máte jiné tak napište jaké, možná že jsem něco přehlédl nebo nepochopil – rád se poučím.
Autor: Martin | Vloženo: 22. 01. 2005 16:05:54 | Reagovat
Re: Sagem My-X7
U kazdeho zalezi na uhlu pohledu... Zadny telefon neni dokonaly... Ale pokusim se jako jeden ze zastupcu sagemu odpovedet na vas prispevek. ad 1) odpocet znaku - je otazka proc byla tato funkce zablokovana. Nekdy to ma na svedomi operator (napr. pocet pameti pro sms zpravy na 920 nastaveno na 20, kdyz to bez problemu behalo i se 100 pozicemi) a jindy samotny sagem. Kdo to zpusobil v tomto pripade netusim... ad 2) nevim proc vam pripada vkladani znaku pomoci tabulky na # slozite. Prijde mi to jako nejrychlejsi a nejprehlednejsi zpusob. Zobrazit znaky, cislici vybrat sloupec a sipkou dolu radek. co je na tom sloziteho? Urcite je to pohodlnejsi nez si pamatovat sekvenci znaku napriklad na cislici 1 a vedet ze treba tecka je na pate pozici. ad 3) neni chyba ze sporic zmizi. pokud by bezel trvale - vydrz telefonu by opravdu rapidne poklesla coz by myslim moc lidi neocenilo. ad 4) pokud je cast kontaktu na sim a cast v telefonu - nevidim jediny duvod proc kopirovat obsah sim do pristroje. Osobne preferuju bud vsechny kontakty v telefonu nebo je rozdelit tak ze dulezite budou na sim a mene podstatne v telefonu. ad 6) vsechny podobne presuny provadim pomoci sw a kabelu nebo infra takze jsem toto neresil. Ten tip s novou simkartou - nezkousel jsem ale pokud by mel fungovat staci do telefonu vlozit na chvilku jinou simku a pak vratit tu vasi puvodni - pokud je tam ta moznost pri nove simce tak v tu chvili by mela fungovat. ad 7) osobne mam nadefinovano cteni sms zprav na leve kontextove klavese. staci dvakrat stisknout a ctu si zpravy a dorucenky. do menu vubec nemusite vstupovat. ad 8) toto je skoda - pokud na nejakem zvoneni nebo animaci opravdu hodne trvate - daji se vytahnout pomoci novych programu. Mozna si Sagem brani timto zpusobem autorstvi techto melodii a obrazku :-)
osobne za nejvetsi chybu X-7 povazuji klavesnici a prohozeni kontextovych klaves a tlacitek pro prijem a skonceni hovoru...
Autor: TM | Vloženo: 23. 01. 2005 14:17:45 | Reagovat
Re: Re: Sagem My-X7
Akú sadu znakov má my-X7 predávaná v ČR ? V SR sú tam namiesto mäkčeňových spoluhlások (tuším "souhlásky s háčkem") c,d,l,n,s,t,z akési grécke znaky. V SMS tieto znaky ide zadať (tam by mi však ani nechýbali), ale nejdu zadať práve v kontaktoch (meno, priezvisko, firma, ...). Ako je to v ČR ?! Viete ich zadať v kontaktoch alebo U s krúžkom či E s háčkem ? Ak nie, tak je to skôr chyba špatnej lokalizácie (firware) alebo je na vine už Sagem ? Ja som mal mobil 2 týždne v servise. Vopred si predajca overil, že tento problém odstránia. Vraj mi tam vymenili dokonca "dosku", ale "háčkové" znaky tam aj tak nemám. Ešte jedna otázka. Ak si pozriete počítadlo trvania hovorov čo tam máte. Ja tam mám iba 1. trvanie posledného hovoru a 2. trvanie celkom. Nie sú delené na prichádzajúce a odchádzajúce. Už som si nie celkom istý, ale zdá sa mi, že pred servisom mi v položke CELKOM boli spočítané dokopy prichádzajúce i odchádzajúce hovory. Teraz je už aj nadpis "Odchádzajúci" a neberú sa vôbec do úvahy príchodzie hovory - ostáva tam vždy iba info o poslednom odchádzajúcom hovore a "Celkom" už obsahuje iba súčet odchádzajúcich hovorov.
Autor: Kofex | Vloženo: 24. 01. 2005 12:30:06 | Reagovat
Sagem My-X7
Pro TM: Tak to máte pravdu, že je to věc názoru… :-)Je vidět, že jste skalní zastánce Sagemu, a navíc jste na jeho zvláštnosti evidentně zvyklý, já zkrátka ne. Ale upřímně, to Vám nevadí ani omezené možnosti využití skupin nebo to, že pro rychlou volbu jsou vyhrazená pouze kontextová tlačítka…? Ale to přiřazení „čtení zpráv“ tlačítku rychlé volby je vážně dobrý tip – už jsem si to tak taky nastavil. :-) Ale mám tady další perlu… :-( Před pár dny se mi zničehonic něco stalo s tel. seznamem. Můj seznam vypadal tak, že za sebou byly pravidelně seřazeny (zdvojené) kontakty – například „Pavel“ (na simkartě), „Pavel“ (v telefonu) atd. Pak jsem si ale všiml, že se jeden záznam v telefonu změnil na „Chyba“ a část záznamů (asi ¼) umístěných na simkartě se přesunula až na konec seznamu. Záznam označený jako „Chyba“ nelze zobrazit ani změnit, a když zadám „smazat“, tak se sice telefon o něco snaží – prakticky na chvíli zamrzne, potom se sice vzpamatuje, ale „Chyba“ je tam dál. Ještě jsem se s ničím podobným nesetkal. Nevíte, co s tím? Díky.
Autor: Martin | Vloženo: 24. 01. 2005 14:59:17 | Reagovat
Re: Re: Re: Sagem My-X7
Tak jsem se na to právě díval - u české X7 je možné zadávat v tel. seznamu kontakty s háčky a čárkami, třeba "ČERT" :-). Počítadlo délky hovorů ukazuje taky jen odchozí - "poslední" a "celkem". To není nic moc, co?
Autor: Martin | Vloženo: 24. 01. 2005 15:11:55 | Reagovat
dotaz
Mám na vás otázku!Když tento telefon nemá odpočítávaní znaků, tak nemůžu nijak zjistit jestli nepíšu už náhodou druhou sms v řadě!?Nebo se mi aspoň toto zobrazí?Díky za odpověď:)
Autor: váhavý zákazník | Vloženo: 22. 05. 2005 11:44:53 | Reagovat
Sťahovanie videa do PC z MY X7
Je tu niekde na týchto stránkach program na sťahovanie viedoklipov nahraných s X7 ? Vďaka.
Autor: vrabec | Vloženo: 17. 06. 2005 08:51:18 | Reagovat
fotka ke kontaktu
V několika recenzích jsem se dozvěděl, že u X-7 lze ke kontaktu přiřadit fotografii. Údajně telefón při tvorbě nového kontaktu sám tuto možnost nabídne. Né tak ten můj. Bohužel nemám k dispozici kompletní návod a ani po důkladném prohledání celé nabídky jsem možnost přiřadit ke kontaktu fotografii nenašel. Mohl by mi někdo poradit jak na to? Díky.
Autor: Roman | Vloženo: 18. 08. 2005 07:33:06 | Reagovat
mms,wap
koupil jsem si sagem my-x7 jsem sním spokojen až na to že neumí přehrávat mp3 a videa co mají mí kamoši nebo co mam v počítači to mi chybí.je to perfektní tewlefon teda občas zasekanej ale v pohodě za ty peníze.Taky mi vadí že si nemůžu aktivovat wap přes GPRS a mms,na eurotelu mi řekli že tento mobil nemají v nabidce a tak nepotporují pro tento telefon tyto služby tak kam jsem se dostal????????????
Autor: matis | Vloženo: 18. 08. 2005 23:27:56 | Reagovat
Re: fotka ke kontaktu
musis kontakt,ku ktoremu si chces priradit fotku skopirovat zo SIM do mobilu.v ponuke upravit kontakt bz si to uz tam to mal mat
Autor: Marek | Vloženo: 30. 09. 2005 19:59:50 | Reagovat
Re: dotaz
odpocet znaku se da v telefonu aktivovat po kabelu (nevim proc tato moznost byla u starsich telfonu skryta - nove prodavane uz znaky odpocitavaji). Pokud odpocet neni aktivni tak se o poctu sms dozvite pred odeslanim a je moznost zpravu zkratit pokud je to potreba
Autor: TM | Vloženo: 08. 11. 2005 07:30:52 | Reagovat
Re: Sagem My-X7
Vidím, že na túto chybu mobilu S my x7 (alebo je to chyba simky?) nikto nereagoval. Mne sa to stalo taktiež, že na jednej pozícii namiesto kontaktu mám "chyba" a odvtedy mi vytvára 2 telefónne zoznamy. Jeden je normálne od A po Z a za tým Z nasleduje ďalší zoznam, v ktorom sa sem tam niektorý kontakt uloží, ale už bez abecedného zoradenia. A tak keď hľadám nejaké meno a nenájdem ho, kliknem na Z a potom listujem ďalej - tam je druhá časť ukladaných kontaktov. Naozaj nevie nikto, čo sa s tým dá robiť?? Nejde to odstrániť ani cez program z PC. Na výpise v PC sa to chová normálne, až na ten jeden kontak "chyba"....
Autor: Michalku | Vloženo: 16. 11. 2005 02:14:22 | Reagovat
Re: Sagem My-X7
souhlasim s tebou ale na jednu vec jsi jeste zapomel a to dost dulezitou.:jde totiz o nejzavaznejsi chybu:POKUD JE V TELEFONU NEJAKY ZMESKANY,PRIJATY NEBO ODESLANY HOVOR,TAK V PRIPADE VYBITE BATERIE NEBO POUHE VYPNUTI A ZAPNUTI TELEFONU VSECHNY TYTO HOVORY AUTOMATICKY SMAZE A TO NENI LEGRACE ZVLASTE PRI ZMESKANEM HOVORU,PROTOZE TOTO CISLO JE NENAVRATNE ZTRACENO.POKUD S TIMTO NEKDO MJUZE PORADIT TAK AT MI NAPISE NA :tratec@seznam.cz uvitam k tomuto problemu kazdou pripominku.
Autor: tratec | Vloženo: 11. 01. 2006 17:58:11 | Reagovat
toplist

© TM 2005