SAGEM.THE.CZ

server
Komentáře
Komentáře ke článku Chyby a chybky telefonu MY X-6
Autor: Tomáš Macek | Vydáno: 14. 12. 2004
Vložení nového komentáře
Jméno nebo přezdívka:

Váš email:

Nadpis komentáře:

Text komentáře:

Bohužek kvůli neustálým pokusům spammerů a podobných lidí o rozesílání spamu přes webové formuláře musím udělat malou ochranu. Proto pokud chcete aby Váš text, dotaz či poznámka byla uložena musíte do pole s textem Vašeho příspěvku vložit jako první slovo výraz ochrana. Pokud to neuděláte Váš příspěvek se neuloží. Je mi líto, že musím použít tuto metodu, ale jinak musím téměř denně mazat několik stovek nesmyslných příspěvků.
Re:
to je bohužel normální
Autor: sailorman | Vloženo: 24. 03. 2005 22:31:28 | Reagovat
test
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
Autor: tm | Vloženo: 15. 12. 2004 10:23:42 | Reagovat
twest
Text tohoto komentáře byl vymazán, jelikož porušoval publikační pravidla našeho časopisu! Redakce
Autor: test | Vloženo: 15. 12. 2004 10:25:31 | Reagovat
 
K tomu tuhnutí. Mě se telefon zasekl asi 30x při jakékoliv manipulaci a to ho mám ani né rok. Jediná pomoc je vyndat a zandat rychle baterii kůli zachování datumu a času. XChtělo by to nějakýho dobrýho programátora co by se jukl do programu a dovedl ho opravit :-)
Autor: Zeus | Vloženo: 15. 12. 2004 10:27:52 | Reagovat
 
mám problém s hlasitostí zvuku při příchozím hovoru, ze začátku jde zvuk potichu a potom se zesiluje přitom mám hlasitost na max, a když mě jen někdo prozvoní tak to ani nezaregistruju
Autor: Roman | Vloženo: 16. 12. 2004 13:52:46 | Reagovat
Re:
Bohuzel toto je vlastnost vsech Sagemu. Na zacatku nepusti to reproduktoru plnou hlasitost, ale prvni vterinu zesiluji... neda se s tim nic delat...
Autor: TM | Vloženo: 17. 12. 2004 15:34:22 | Reagovat
WRITE MESSAGES
Jeste je tu chyba WRITE MESSAGES místo "psát zprávu" na programovatelném tlačítku pod displejem. Ta chyba VOLÁNÍ u příchozích SMS je i u X-7 (WRITE MESSQGES už ne).
Autor: Bodie | Vloženo: 20. 12. 2004 09:50:53 | Reagovat
16měsíční zkušennosti
Koupili jsme si s přítelem fotomobily Sagem My X-6 před cca 16 měsíci. Motivoval nás k tomu jejich velký nádherně barevný displej, v nabídce mobilů jiných značek tehdy ojedinělý. Používáme My X-6 hlavně k telefonování, SMSkám i MMSkám a k pohotovostnímu fotografování. Jeden z nás má síť T-Mobille, druhý Eurotel, oba máme předplacené karty. Před tím jsme používali mobily jiných značek, nejsme tedy začátečníky. Ale nejsme ani profesionálové nebo ti, kteří mají zdokonalování a různé úpravy svých miláčků mobilů jako své hobby. Zatímní zkušennosti a postřehy nás obou jsem se pokusil shrnout do jednotlivých bodů s důrazem na to, co se nám při používání SAGEM MY X-6 nejeví pozitivní. 1/ Nejdůležitější je pozitivní zjištění, že po celých 16 měsíců MY X-6 neměl žádnou poruchu! Jsme proto oba s našimi MY X-6kami spokojeni. Do potíží se však lze dostat, jako i my se dostali, chce-li běžný uživatel využívat bohatou nabídku jeho různých funkcí.Narazí na nedostatek informací, jak na to. 2/ NEUMOŽŇUJE VIZUALIZOVAT CENU POSLEDNÍHO ODCHOZÍHO HOVORU a je to prý při předplacených kartách záležitost u MY X-6 neřešitelná. Ačkoli kontrola ceny hovoru je deklarována v nabídce jeho funkcí. 3/ NEUMOŽŇUJE DORUČENKU MMS (v podmínkách ČR). Ať se nastaví *Požadovat doručenku* či *Odeslat doručenku*, nikdy od adresáta v ČR nedojde. Je ale zajímavé, že tato funkce funguje při komunikaci s Planet Sagem. Zkusmé vyzkoušení ukázalo, že po odeslání fotky na Planet Sagem při zapnutí *Odeslat doručenku*, doručenka fotky z Planet Sagem dojde, ale z kreditu se po chvíli odečte 15 Kč! Dříve nám na My X-6 nefungovaly spolehlivě v podmínkách ČR ani DORUČENKY SMS, ale to se po upgrade firmwaru podařilo upravit. A to jen díky včasné pomoci českých fandů pro značku Sagem, jejichž webové a mailové adresy jsem náhodně získal surfováním na internetu. Zákaznicky nedostatečně vstřícné a úrovní neodpovídající považuji naproti tomu jak služby oficielní infolinky technické podpory Sagem v ČR, tak servisu Sagem a distributora Sagem v ČR, po zkušenostech s některými tamními pracovnicemi a pracovníky. 3/ Čím mám My X-6 déle, tím více DOCHÁZÍ KE ZPOMALOVÁNÍ JEHO REAKCÍ. Např. se mi víc loudá skokové načtení pohotovostního menu po stisknutí klávesy s červenou ikonou. Stejně tak je pomalejší načtení pohotovostního menu po zadání PINkódu. Jde však o zpomalení velmi mírné. 4/ Po cca 7 měsíčním používání začalo docházet při editaci fotek v mobilu pomocí funkce ZVĚTŠENÍ k nežádoucímu posuvu vybraného výřezu (JE ZVĚTŠENA JINÁ ČÁST FOTKY NEŽ JE NASTAVENO A CHTĚNO), po *Uložení*. V prvním půlroce používání My X-6 k tomu nedocházelo. 5/ V balení mobilu obsažený uživatelský MANUÁL JE NA POHLED SICE PĚKNÝ ALE NEPŘÍLIŠ DOKONALÝ, má daleko do úplnosti popisu nabízených funkcí a do srozumitelnosti jejich používání.Např. chybí bližší informace k používání fotoeditoru, konkrétně v jakém pořadí jeho nabízené funkce aplikovat (je jich v mobilu nabízeno zbytečně moc, v praxi se z 15 uplatní tak nejvýše polovina!), jak na infraport, když francouzský výrobce údajně nerespektuje celosvětově uznávaný přenosový protokol IrDA portu a pod. Manuál je podle českého předpisu v češtině, což ale bohužel neplatí o přikládaném CD s programem Wellphone, určeným pro spolupráci My X-6ky s počítačem. Velmi však vadí, že v češtině chybí alespoň základní návod pro tuto synchronizaci. Přitom důvěryhodnost výrobce a serióznost jeho přístupu k zákazníkům potvrzuje právě pečlivě zpracovaný český návod k používání jeho výrobků. 6/ KAPITOLOU PRO SEBE JE PROBLEMATIKA PROPOJOVACÍHO KABELU mobilu My X-6 K POĆÍTAĆI. Funguje jen ten originální, francouzský. Je málokde prodávaný, navíc za přemrštěnou cenu kolem 1.200Kč. S kabely české i jiné provenience jsou funkční problémy, údajně i proto, že SAGEM jaksi zapomněl uvést do manuálu hodnoty správného nastavení PC a telefonu. Divím se, proč se za těchto okolností kabel nestává součástí balení mobilu. 7/ Někde jsem před časem četl, že SAGEM SI VYTYĆIL DOSTAT SE V ĆR NA PŔEDNÍ PŔÍĆKU ZÁJMU. NENÍ NÁHODA, ŹE SE TO NEDAŔÍ. Software My X-6 se nezdá být uzpůsoben podmínkám českých operátorů. Má např.z tohoto pohledu některé funkce zcela zbytečné, čeští operátoři je nepodporují, např. *Odpověď zdarma*, která umožňuje, že odpověď adresáta SMSky uhrazuje z kreditu odesílatel. Nezdá se ani, že by fungovala spolupráce mezi SAGEMem a českými operátory.Na běžný můj dotaz, jako uživatele mobilu My X-6, mi např. pracovníci na Go-lince Eurotelu odpoví, že nemají od SAGEMu žádné podklady k nastavování a že mobily této provenience nepodporují. Zřejmě i z tohoto důvodu mobily této francouzské společnosti nabízí v ČR jen mizivé procento obchodů a bazarů, navíc ještě s úsměškem prodavačů, věštícím problémy s jeho používáním. Přesvědčil jsem se, stejně jako můj přítel, že prodavači nemají tak docela nepravdu, neboť k používání My X-6 sháníte informace a pomoc z oficiálních míst jen obtížně. Svědčí také o ledasčemž, že v pražských Zlatých stránkách ani nenajdete na Sagem Communication CZ telefonní číslo. Oba firemní zákaznické SAGEM GSMservisy tam sice uvedeny jsou, ale ten v centru Prahy, výhodně přístupný v ulici V Jámě 8 by měl mít na oficielních webových stránkách firmy Sagem výstižnější označení jen jako pouhá *sběrna pro servis v ulici Kostelecké*na pražské periferii. Máte-li zájem koupit si mobil Sagem, třeba MY X-6 nebo teď i My X-7, případně příslušenství k nim, či chcete-li informaci k jejich používání, je zbytečné do *sběrny* chodit. Nenajdete je tam ani mezi mobily jiných značek vystavené. Jsou však tam na vás příjemní. ZÁVĚREM : Škoda, že tento příspěvek bude číst jen mizivé množství čtenářů. Zajímalo by mne totiž, jaké stanovisko k této situaci-pozici Sagemu CZ a jeho přístupu a chování se na českém trhu zaujímá vedení Sagem Communication ve Francii.
Autor: Červas | Vloženo: 05. 02. 2005 22:35:43 | Reagovat
Výdrž baterky
Nechápu rozdílnou výdrž baterky pod různými firmwary. Telefon mám víc jak rok a zpočátku jsem byl dost zklamaný s jeho výdrží (3-6 dní, spíš míň než víc), i když nejsem žádný velký telefonista (mám Twist a vystačím s 250Kč na měsíc). Po uvedení článku o možnosti změně firmwaru jsem původní český 251272011 flešnul za 251305584 od Orange a ejhle! Výdrž neklesne pod 10 dní! Sice jsem přišel o českou T9, ale DVOJ až TROJNÁSOBNÁ výdrž je pro mě důležitější. Při naprosto shodném nastavení telefonu (několikrát jsem ho flešnul tam a zpátky, jestli se český firmware nechytne ... nechyt). Neví někdo kde udělali soudruzi z ČSSR chybu? Přeci jen absence české T9 zamrzí, byl jsem na ní zvyklý.
Autor: Zenon | Vloženo: 13. 02. 2005 14:10:27 | Reagovat
Re: Výdrž baterky
nastaveni spotreby se da ovlivnit v EEPROM (nastaveni vysilacich vykonu,...). Pravdepodobne v ceske eeprom je neco spatne nastavene... nemusel by se flashovat cely software ale udelat eeprom zalohu z Orange (tusim ze by mohly stacit fieldy 0-999), ktere by se zapsala do telefonu ve kterem je cestina... pak by byla v telefonu jak cestina tak vydrz :-)
Autor: TM | Vloženo: 02. 06. 2005 13:35:17 | Reagovat
Problem s kablom
Vie mi niekto pls. poradit!! Mam presne ten problem popisany v prvom bode ohladom kabla a tak. Prosim poradte mi, dajte mi nejaku radu, lebo uz neviem co mam s nim robit. Bol som ho uz aj reklamovat, ale povedali mi zo servisu, ze telefon nema chybu a spolupracuje s kablo bez problemov. Za pripadnu dobru radu budem veeelmi vdacny. PROSIIIM PORADTE MI!!!!!!
Autor: druko | Vloženo: 26. 07. 2005 00:20:32 | Reagovat
Re: 16měsíční zkušennosti
Bohužel, musím jen souhlasit s nekompetentností českého zastoupení, dělá Sagemu opravdu ostudu. Asi půl roku jsem sháněl náhradní displej do řady 30xx a nebýt jednoho fandy, tak ho nemám dodnes a podobně je to s dalšími díly. Na českém zastoupení jsem se dozvěděl jedno velké nic. :( Nebýt tohoto fandovského webu, tak Sagem CZ nemá vůbec žádné zákazníky. Své Sagemy jsem byl nucen koupit v zahraničí, tady bych se jich nedočkal.

Musím si rovněž postesknout nad zakrnělými prodavači všech vrstev, od sklepního bazaru po značkovou prodejnu, kteří veskrze svorně tvrdí "Sagem? Už nikdy!". Marně všem vysvětluju, jaké byly pravé příčiny legendárně poruchových sérií (nezatmelené IO a malá mechanická odolnost proti prohnutí, zfušovaný FW pro Paegas, výroba v CZ v nevyhovující hale) a že je to už úplně jinak.

Jsem zvědav, zda, jak a kdy se Sagemu podaří dostat na přední příčku zájmu. Přál bych mu to, ale nevěřím tomu. Už je to přece jen 5 let, co jsem v to začal doufat a ono furt nic. Navíc Sagem jako takový poslední dobou zaostává za špičkově vybavenou konkurencí...

DuckDaffy d(.)!(.)b
Autor: DuckDaffy | Vloženo: 07. 10. 2005 16:45:08 | Reagovat
cestina
Ahoj vsem! Prosim o pomoc a radu.Potrebuju sehnat cestinu do Sagem V55.Je vubec na tento mobil?A kde ji mohu sehnat.Kdyby jste treba nekdo mohl linknout rovnou odkaz.Za kazdou radu budu velmi vdecny.Predem dekuji.
Autor: mobilojd | Vloženo: 12. 09. 2006 14:41:11 | Reagovat
toplist

© TM 2005